Invitasjon til LARS årsmøte og landskonferanse 2017

Konferansen vil finne sted på Scandic City Stavanger i tidsrommet fredag 5. mai til søndag 7. mai.
08. april 2017
På fredagen vil selve årsmøtet foregå. Lørdagen blir konferansedag med utstillinger og festmiddag og søndagen vil Wings for Life World Run løpet foregå fra Vågen i Stavanger sentrum. Se informasjon om programmet og påmelding.

Flere nyheter
  • LARS samarbeidspartnere 2019
    17. mars 2019
    Puss brilleglassene, folkens - her kommer det gledelige nyheter!
    Vi har så langt i år klart å inngå samarbeidsavtaler med både forholdsvis nye aktører og gamle travere i markedet - noe som er veldig moro!
  • Nå kommer våren...
    16. mars 2019
    - så da er det på tide å sette i gang med å bygge deg opp mot "sommerformen" ved f.eks å benytte deg av LARS lokallagstilbud i Oslo og Trondheim.
  • LARS årsmøte 2019 i Trondheim
    02. februar 2019
    LARS arrangerer sitt årsmøte lørdag 4. mai 2019 på Scandic Lerkendal i Trondheim. Det ble i Patetra informert om at årsmøte skulle arrangeres i Bergen, men arrangementet har blitt flyttet til Trondheim.
  • Viktig seminar om BPA
    26. november 2018
    Seminaret «Assistanse i hverdagen» ble en stor suksess, og om du ikke fikk muligheten til ta turen innom ligger nå alle foredragene tilgjengelig på nett.
  • Kveldstrening på Studio 99
    09. august 2018
    VELKOMMEN TIL STUDIO 99 Nytt tilrettelagt treningsstudio åpner for kveldstrening tirsdag 21. august, kl. 17.00 LARS Øst/Oslo (Landsforeningen for ryggmargsskadde) ønsker LARS medlemmer og andre med funksjonsnedsettelse velkommen til kveldstrening tirsdager og torsdager fra kl. 16.30 – 19.00. LARS medlemmer har første prioritet, men vi regner med at det er plass til flere så møt opp.
  • LARS Sommer Camp
    07. juli 2018
    LARS Sommer Camp aktivitetene blir avholdt på ulike steder i Kristiansandsområdet, men «base camp» blir på ScandicBystranda
Flere artikler