LARS årsmøte 2019 i Trondheim

LARS arrangerer sitt årsmøte lørdag 4. mai 2019 på Scandic Lerkendal i Trondheim. Det ble i Patetra informert om at årsmøte skulle arrangeres i Bergen, men arrangementet har blitt flyttet til Trondheim.
02. februar 2019

Det er kun delegater fra lokallagene som sammen med hovedstyret møter på årsmøtet.
Alle medlemmer og lokallag har anledning til å fremme saker til årsmøtet. Forslag må være hovedstyret i hende innen 3. mars og kan sendes til kontakt@lars.no.

De formelle retningslinjene om årsmøte står i §7 i LARS sine vedtekter og i §4 i NHF sine lover.

Flyer i PDF-format kan lastes ned her

Vi minner også om at alle er velkommen til å sende innspill til valgkomiteen på kandidater til hovedstyret. Innspill kan sendes til Geir Inge Sivertsen (geir.sivertsen@lars.no, Mariann Løvik (mariann.lovik@lars.no) eller Marianne G. Hjelmen (marianne.hjelmen@lars.no).

LARS har hele tiden behov for mennesker (også til oppgaver som ikke innebærer forpliktene tillitsverv) som ønsker å bidra til organisasjonen - så ta kontakt med LARS sentralt eller noen i lokallaget du tilhører for å melde din interesse.

Bli frivillig (tillitsvalgt) i LARS flyer kan du laste ned her